En nu ook op Bloglovin

Follow my blog with Bloglovin

Zo dat duurde even, maar het is mij gelukt. Vanaf nu heb ik ook een account aangemaakt op Bloglovin; waarom heb ik dat niet veel eerder al gedaan? Ik hoef jullie natuurlijk niet te vertellen hoe handig Bloglovin is: alle nieuwe posts overzichtelijk op een rijtje, direct naar je favoriete blogs klikken en nog gemakkelijker nieuwe blogs ontdekken. Ik heb mijn dagelijkse blogs meteen maar gevolgd op mijn spiksplinternieuwe account. Morgen zal mijn ochtendritueel een stuk simpeler zijn, haha! De afgelopen maanden moest ik steeds weer nieuwe websites onthouden omdat ik meer en meer blogs ging volgen. Snap je wat voor een digibeet ik ben? Gelukkig hoeft dat nu dus niet meer. En omdat ik nu een account heb, ben ik hopelijk ook een stuk gemakkelijker te volgen.

Dus vanaf nu ninas blog op Bloglovin

Leave a comment