Ben ik weer!

Hoi,

Het heeft even geduurd, maar ik ben weer terug op het wereldwijde web. Vorige week had ik mijn allerlaatste tentamenweek (dat wil zeggen, voor communicatie) en dat betekent dat ik nu eindelijk zomervakantie heb. Kom maar op zon, plezier en strand. 🙂

Ik hoop dat ik al mijn tentamens heb gehaald en dat ik geen herkansing hoef te doen. Ik denk dat ik alles goed heb gedaan en ook het laatste project met een mooi cijfer heb afgesloten. Dat betekent dat ik dan na de zomer mijn P(ropedeuse) binnen heb en naar de universiteit kan. Eerst maar even afwachten wat mijn eindcijfer zal zijn.

In de tussentijd kan ik heerlijk vakantie vieren, dus het mag best wel beter weer worden, haha. De afgelopen dagen heb ik vooral niets gedaan. Dat klinkt niet heel spectaculair, maar ik was er wel aan toe. Met niets doen bedoel ik trouwens niet laveloos voor de tv zitten, maar meer taakjes die je had beloofd te doen als je er ooit weer eens tijd voor hebt, zoals een zomerbaantje zoeken en mijn reis naar Londen plannen. In plaats daarvan heb ik mijn hardloopschoenen afgestoft en flink wat kilometers gemaakt de afgelopen dagen. Ook zijn Julia en ik dit weekend wezen winkelen in de stad en hebben wat zomerspulletjes gekocht voor de vakantie. Over een weekje vliegen we al naar Italië; ik heb er echt superveel zin in 🙂

Ook heb ik achter de schermen wat gewerkt aan mijn blog. Ik vond vooral dat ik wat meer artikelen mocht plaatsen. Misschien is het een gebrek aan inspiratie of aan structuur, maar ik mis de bloggersflow waar andere bloggers het wel eens over hebben. Daarom heb ik besloten om twee pagina’s toe te voegen op mijn blog die de komende weken online zullen komen. De eerste pagina is het Day Zeroproject. 101 doelen stellen is veel lastiger dan ik dacht, maar na heel lang wikken en wegen heb ik toch wat bij elkaar geschraapt. Binnenkort kunnen jullie daar een artikel over gaan lezen 🙂 Één van de doelen is het plaatsen van recepten op mijn blog. Des te meer ik er over nadacht des te leuker het mij leek om recepten te delen. Dit wordt dus de tweede pagina op mijn blog. Ik denk dat ik dan ook wat meer inspiratie krijg om iets op mijn blog te delen. Bovendien, de vakantie komt er aan dus dat betekent veel tijd voor bloggen, inspiratie uit een nieuwe omgeving, en vakantiefoto’s 🙂

Tot gauw (beloof ik!)

One thought on “Ben ik weer!

  1. Yay, 101-doelen project is leuk! Ik was er ongeveer tegelijk met Linda (https://leentjegerritdina.wordpress.com) mee begonnen en ben ongeveer halverwege. Ondertussen zijn er wel heel veel meer dingen bijgekomen die ik wilde doen (veel naaiprojecten bijvoorbeeld) dus is mijn lijst al langer geworden 😛 Zodra je bezig bent bedenk je steeds meer dingen waarschijnlijk 🙂 Ik dacht eerst dat ik een tweede 101-lijst zou maken, maar ik ben gewoon maandlijstjes gaan maken (welke dingen van de 101-lijst wil ik deze maand doen, welke extra dingen wil ik deze maand ook doen) en dat werkt een stuk beter dan zo’n reuze-lijst. Ondertussen hangt mijn kast ook vol met gekleurde post-its met alle dingen die ik wil doen… maar daar plak ik ook de hele kleine dingen bij zoals “gescheurde naad van jurk fixen” bijvoorbeeld, niet echt een doel 😛

    Liked by 1 person

Leave a comment